لیست بهترین امداد خودرو های مشهد

  • لیست بهترین و برترین امداد خودرو های مشهد

۱٫امداد خودرو اهورا 

امداد خودرو اهورا شرق از امداد خودروهای برتر با تجهیزات فوق العاده کامل در شهر مشهد و خراسان رضوی می باشد.  امداد خودرو در مشهد با امداد خودرو اهورا  امکان بهره مندی از تجهیزات

  1. مشاوره رایگان خودرو
  2. تعمیرات خودرو در محل
  3. حمل خودرو با یدک کش خودرو مجهز به چرخگیر
  4. حمل خودرو با خودروبر یا خودرو سوار
  5. تعویض زاپاس
  6. بنزین رسانی 
  7. امداد باطری
  8. و … ده ها خدمات دیگر

را برای تمامی خودروها ایرانی و خارجی فراهم می کند.

امداد خودرو اهورا در مشهد به شکل ویژه و اختصاصی برای شهرهایی همچون قوچان، تربت حیدریه و نیشابور و … در حال فعالیت می باشد. امداد خودرو اهواره شرق خدمات خود را به شکل آنلاین اعلام می کند. در چنین حالتی فرد می تواند خدمات را با سرعت بیشتری دریافت نماید.

خدمات امداد خودرو در مشهد با امداد خودرو اهورا شرق

برای بهره مندی از امداد خودرو در مشهد می توانید یک تماس با شماره ۵ رقمی واحد امداد اهورا شرق بگیرید. این خدمات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهند گرفت. این امداد رضایت مشتریان را در اولویت قرار می دهد. درج مشکل به شکل تلفنی و اینترنتی از دیگر کارهای این گروه برای تسریع در روند رسیدگی به مشتریان و کاربران می باشد.

امداد خودرو در مشهد با گروه اهورا شرق سعی داشته با انتشار مطالب  و مقالات مفید از بروز اشکالات فنی خودرو جلوگیری نماید. در این گروه امکان بهره مندی از راهنمایی های تلفنی و مشاوره نیز وجود دارد. گاهی این مشاوره‌ها از ضررهای احتمالی بیشتر ممانعت خواهد کرد. بنابراین بهتر است همواره به نکات توصیه ای نیز توجه داشته باشیم.

مشاهده ی شماره ی امداد خودرو در مشهد اهورا شرق

۰۵۱۳۱۶۸۴

۰۵۱۳۷۵۷۶۰۱۸

۰۹۰۳۰۷۹۷۵۲۲

۲٫ امداد خودرو آزمون

امداد خودرو مشهد با امداد خودور آزمون با بیش از یک دهه ارائه خدمات امداد جاده ای در ۷ روز هفته و بصورت ۲۴ ساعته به ساکنین تمام مناطق مشهد انواع خدمات امدادی همچون تعمیر در محل، جابجایی انواع خودرو بصورت یدک کش و کفی خودروبر، ارسال مکانیک سیاردر مشهد، امداد باتری، پمپ بنزین سیار و پنچرگیری سیار برای انواع خودرو همچون پژو، سمند، ام وی ام، برلیانس، هیوندا، کیا، جک و … بصورت ۲۴ ساعته با بالاترین کیفیت ممکن و بر اساس نرخ مصوب اتحادیه ارائه می دهد.

امداد خودرو آزمون برترین شرکت امداد جاده ای مشهد

در صورت نیاز به خدمات امداد جاده ای فوری تنها کافیست با کارشناسان امداد خودرو آزمون تماس بگیرید، در کوتاهترین زمان ممکن در کنار شما خواهیم بود.

امداد خودرو مشهد با امداد خودور آزمون با بهره گیری از افراد متخصص و دارای مدارک فنی و حرفه ای، بهره گیری از باکیفیت ترین اقلام و تجهیزات کیفیت ارائه خدمات خود را تضمین می کند.

شماره تماس های امداد خودرو آزمون 

تلفن همراه      ۰۹۱۵۲۲۳۹۵۱۴
تلفن تماس      ۰۵۱۳۶۰۸۴۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *